פרויקט YBOX לייטהאוז בת ים

פרויקט מורכב – בחירה קלה
מערכות המים של גולן Y BOX
חברת "אגמים גרוס", המתמחה במערכות אינסטלציה וכיבוי אש, שותפה היום למערכות מים של עשרת אלפים יחידות דיור, בפרויקטים גדולים ומאתגרים מחיפה ועד אשקלון. אחד הפרויקטים המרשימים בו לקחה "אגמים גרוס" חלק לאחרונה, הוא פרויקט YBOX – מגדל בן 46 קומות הוא בבת ים, המכיל יחידות דיור לצד מלון בוטיק. כיוון שהדרישה בפרויקט היתה למוצרים האיכותיים ביותר, בחרה החברה במערכות המים של גולן: לצנרת אינסטלציה בחרה במולטיגול ולשפכים ולדלוחין נבחרו מגוון המערכות PP3, TRIPLUS ואקופורטה, מתוצרת גולן VALSIR.
לדברי גלי גרוס, שותף בחברה (ודור שלישי לשושלת אינסטלטורים!), הבחירה במוצרי גולן לא נבעה רק מאיכות המוצרים הגבוהה: ״לצד טיב המוצר" מעיד גלי "הושפעה הבחירה גם מהשרות, האחריות, ההתאמה לצורת העבודה, שיטות עבודה, תכונות המוצר, והליווי הנדסי צמוד של ״גולן ".
יזם: YBOX, אדריכל: אילן פיבקו, קבלן ראשי: תדהר, מתכנן ויועץ אינסטלציה: ש.גלבוע מהנדסים, קבלן אינסטלציה: אגמים גרוס, מנהל הפרוייקט מטעם אגמים: דימה מלצב, מערכות מים: גולן מוצרי פלסטיק

פרויקט YBOX לייטהאוז בת ים

גולן מוצרי פלסטיק בע"מ עושה שימוש באתר זה בקבצי Cookies. בלחיצה על כפתור הסגירה את/ה מאשר/ת את השימוש שלנו בקבצים אלו לצרכי מעקב. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות.